Tuesday, February 17, 2015

Exploding box for a teacher - Exploding box per un insegnante

I was asked to create an exploding box for a teacher, for her birthday.

In the photos you can see the idea I've had: I created a desk and a chair, glued on the table a pencil (it is a real pencil...) and I created some books.

After that, I personalized the sides and glued (as usual) a white piece of paper on one side to write a message.

This can be an idea if you need to create a special gift for a teacher and you will to create something really gorgeous.

Mi è stata commissionata una exploding box per un insegnante, per il suo compleanno.

Nelle foto potete vedere l'idea che ho avuto: ho creato una cattedra ed una sedia, ho incollato sulla cattedra una matita (è una matita vera...) e ho creato alcuni libri di carta.

Infine ho personalizzato le pareti interne della exploding box e, come di solito, ho incollato su un lato un pezzo di carta bianca per scrivere il proprio messaggio.

Questa può essere un'idea originale se avete bisogno di fare un regalo speciale e particolare ad un insegnante.


























No comments:

Post a Comment