Monday, July 20, 2015

Golden wedding anniversary favors - Bomboniere per le nozze d'oro

In this post I show you an idea for a wedding anniversary.

In this case was a golden wedding anniversary, so the golden hearts...

I created 8 little origami boxes, in pink and blue, with 2 sheets of Mulberry paper.

Then I created the little roses, that I glued on top of every box.

At the end, I created a big box similar to the little ones; to create the big golden heart, I cut a big heart from a piece of yellow paper and covered with golden glitter.

I hope you like the idea and if you have any question, pls contact me. Thank you very much


In questo post vi mostro un'idea per un anniversario di matrimonio.

Nello specifico qui si trattava di un anniversario di 50 anni di matrimonio, le nozze d'oro.

Da due pezzi di carta di gelso, uno rosa e uno blu, ho creato 8 piccole scatoline secondo la tecnica dell'origami.

Poi ho creato le piccole rose, che ho incollato a due a due sopra ad ogni scatolina.

Infine ho creato la scatola grande simile a quelle piccole; per creare il cuore dorato grande ho utilizzato un pezzo di carta gialla che ho ritagliato a forma di cuore e poi glitterato.

Spero che l'idea vi piaccia e se avete delle domande, per favore contattatemi. Grazie





























No comments:

Post a Comment