Friday, July 17, 2015

Wedding exploding box - exploding box per un matrimonio

I was asked of creating an exploding box for a wedding.

Because the newlyweds are young, I've thought of creating something a little classic and a little "unusual"...

So I put 2 hearts dressed as bride and groom in the middle of the box and I've glued some cute free cliparts on the sides of the box.

I think that the end result is great. What do you think about?

Thank you very much and have a great weekend


Mi è stato chiesto di creare una exploding box per un matrimonio.

Poichè i due sposini sono giovani, ho pensato di creare qualcosa di classico e di non comune insieme...

Così ho creato 2 cuori vestiti come sposo e sposa e li ho incollati al centro della scatolina; poi ho incollato sui lati alcune immagini romantiche.

Secondo me il risultato è davvero carino. Voi cosa ne pensate?

Grazie mille e buon fine settimana
















No comments:

Post a Comment