Thursday, December 3, 2015

3 different birthday greeting cards - 3 diversi biglietti di auguri per compleanno

I had to create some birthday cards for 3 different people.

So I created 2 rocking cards, one with a cute owl that I coloured myself and the other one with a cake, that I coloured myself as well.

The 3d one is with another super cute stamp (in this case a digi stamp) with two sweet puppies.

Which one do you prefer?

Thank you so much, ciao


Mi è stato chiesto di creare 3 biglietti di auguri per dei complenni, per 3 persone diverse.

Così ho creato 2 biglietti dondolini, uno con un gufo che ho stampato e colorato io stessa e l'altro con una torta, che ho sempre colorato io.

Per il terzo ho usato uno stampino digitale che ha come immagine due dolcissimi cuccioli di cabe e gatto.

Quale dei 3 biglietti preferite?

Grazie mille, ciao
























No comments:

Post a Comment