Thursday, March 24, 2016

Exploding box for a graduation - Exploding box per una laurea

This is a commissioned exploding box for a graduation.

Because the girl will graduate from foreigner languages, I've thought of creating something related to the world.

I've also included a congratulations message in some different languages and on one side I've glued the image od tha Babbel tower.

To create the world, because I didn't have anything related...I used a polystyrene ball and glued on a sticker of the world map.

I hope you like it. Have a great evening, ciao


Questa è una scatolina che mi è stata commissionata per una laurea.

Poichè la ragazza si laurea in lingue straniere, ho pensato di creare qualcosa relativo al mondo.

Ho incluso un messaggio di congratulazioni in diverse lingue e su un lato della scatolina ho incollato l'mmagine della torre di Babele.

Per creare il mappamondo, siccome non avevo nulla che gli assomigliasse...ho utilizzato una pallina di polistirolo su cui ho incollato un adesivo del planisfero.

Spero che l'idea vi piaccia. Buona serata




















No comments:

Post a Comment