Sunday, March 20, 2016

Exploding box with mini paper roses - Exploding box con piccole rose di carta

I was asked of creating an exploding box as a thank you card.

So I created these mini mulberry paper roses, that are suitable for many occasions: for a birthday, for mother's day or an anniversary.

I created the vase using a little piece of carton that I painted with white paint, then I glued it in the middle of the box.

Thank you so much for looking and if you have any question, pls contact me.

Have a great week


Mi è stato richiesto di creare una exploding box per ringraziare una signora.

Così ho creato queste piccole rose di carta di gelso, che sono poi utilizzabili in diverse occasioni: per un compleanno, per la festa della mamma, per un anniversario.

Per creare il vaso ho utilizzato un pezzo di cartone che ho dipinto con del colore acrilico bianco e poi l'ho incollato al centro della scatolina.

Grazie mille e buona serata.

Se avete delle domande in merito, per favore contattatemi.



























No comments:

Post a Comment